Laser-tag, frate!

Duminica trecută (3.10.2010) am participat, alături de alte 46 de persoane, la finala concursului Business Kombat, concurs organizat de OTP Bank.

Finala s-a desfășurat sub forma unei competiții de laser-tag, organizat pe echipe, în sala LaserMaxx din cadrul AFI Cotroceni București.

Am ajuns în jurul orei 10.30, după ce am rătăcit aproape juma’ de oră prin Mall, negăsind locul de desfășurare (prea puține indicatoare, cred).

Echipele s-au format prin tragere la sorți, eu având marele noroc de a fi într-o echipă formată numai din băieți (nu sunt misogin, dar ținutul armei în mână se potrivește mai degrabă bărbaților). Au fost 12 echipe, 11 de câte 4 patru persoane, iar cea de a 12-a, de 3.

Echipa din care am făcut parte (eu, Bogdan, Sorin si Marius) a reușit să câștige un meritat loc 2, dar și aproape o oră de distracție (4 meciuri x 12 minute). Dacă la început am reușit să mă descurc destul de bine, pe parcurs oboseala fizică și lipsa antrenamentului și-au spus cuvântul.

Au fost reclamate ceva probleme la echipamentele de culoare roșie, practic aproape toate meciurile fiind câștigate de cei în verde.

Despre Aurelian Ion
Programator

2 Responses to Laser-tag, frate!

  1. Concursuri Online spune:

    Si de poze de unde ai reusit sa faci rost Aurica ?

  2. gheget spune:

    Au fost făcute cu aifonu’ din dotare

Lasă un răspuns

