Angry Birds pe Evolio EvoTAB

În minireview-ul despre EvoTAB eram foarte nemulțumit de cât de greu se mișcă Angry Birds și cât de nejucabil este.
E, în seara aceasta am încercat din nou și, surpriză, a funcționat acceptabil spre bine.
Am filmat puțin, să vă convingeți. Este făcut pe fugă cu iPhone-ul din dotare, așa că nu vă plângeți de calitate.

Dacă totuși vă țin buzunarele, am câteva recomandări de luat în seamă:

Apple iPad 2 la 2100 lei
Acer A500
Motorola XOOM
BlackBerry PlayBook
Creative ZiiO

Despre Aurelian Ion
Programator

5 Responses to Angry Birds pe Evolio EvoTAB

  1. Grigore spune:

    Oare care e explicația rulării mai fluente? La mine merge la fel de prost ca în prima zi și regret și acum achiziția.

    • gheget spune:

      Nici eu nu mi-am dat seama ce s-a putut întâmpla. Poate am activat/dezactivat eu ceva prin setări. Oricum, nu mi-am bătut prea mult capul cu el.

  2. doru spune:

    ce versiune folosesti ?
    la mine nu merge deloc
    e „sarit” din ecran …

  3. danutz spune:

    ei pe tableta au android 2.2 o recunosc dupa imaginea de la background de aia merge mai bn si oricum am si eu 2.2 si nu merge asa au ei vreo smecherie de merge asa ca sa atraga clientii

Lasă un răspuns

