Un skin pentru gadgetul tău nu are ce să strice

În general prefer ca gadgeturile mele să fie curate ca lacrima, fără abțibilduri, folii sau alte minunății care să le știrbească aspectul, însă, având norocul să primesc un skin Wrappz datorită lui Dragoș Șchiopu aka Haotik, am zis să încerc, că doar n-oi muri.

Am folosit codul de discount pe site-ul wrappz, ca imagine am ales fața speriată a lui Heather din Blair Witch Project, am încadrat-o într-un capac de iPhone 3GS și am definitivat comanda.

Azi a sosit skinul prin intermediul Poștei Române însă, din păcate, am ales un design doar pentru capacul telefonului nu și pentru partea frontală. Pe lângă skinuri, în pachet erau și instrucțiunile de aplicare.

Aplicarea skinului s-a făcut foarte ușor, însă, chiar și așa, tot am reușit să prin două bule de aer. În instrucțiuni scria să folosesc și foenul pentru netezire dar mi s-a părut cam riscant pentru telefon.

Despre Aurelian Ion
Programator

Lasă un răspuns

