Finala Blogwars: cine ar merita să câștige

După săptămâni de lupte intense, au mai rămas pe câmpul de luptă doar doi adversari redutabili: Șerban (soacra.eu) și Dumitru (blog.alter-ego.ro).

Ambii au demonstrat că au avut calitățile necesare pentru a ajunge în mare finală însă doar unul singur poate fi și câștigătorul, după părerea mea acesta fiind Dumitru Postolachi care și-a făcut conștiincios temele etapă de etapă, a avut grijă să respecte cât mai bine cerințele juriului, a reușit să-și termine întotdeauna articolele în timp util și s-a documentat foarte bine pentru acestea.

Am observat, de asemenea, o oarecare imparțialitate atitudine părtinitoare a juriului Blogwars care a avut tendința de a-l favoriza pe Șerban în unele situații.

Cele două articole din finală sunt: „Paper Book Cameleon” (blog.alter-ego.ro) și „Un ignorant din viitor” (soacra.eu)

Îi felicit pe amândoi și fie ca cel mai bun să câștige.

Despre Aurelian Ion
Programator

5 Responses to Finala Blogwars: cine ar merita să câștige

  1. Soacra.eu spune:

    „Am observat, de asemenea, o oarecare imparțialitate a juriului Blogwars care a avut tendința de a-l favoriza pe Șerban în unele situații.”

    Impartialitate nu inseamna exact inversul? Oricum chiar sunt curios sa aflu care au fost momentele in care juriul a tinut cu mine… Ar merita mentionate.

  2. Aurelian Ion spune:

    Da, ai dreptate cu imparțialitatea, am corectat.

    Legat de favorizare, cea mai recentă întâmplare care îmi vine în minte este pe data de 1 decembrie când nu ai reușit să postezi articolul la timp dar organizatorii au mai prelungit cu o zi perioada de înscriere.

  3. Soacra.eu spune:

    Ii anuntasem de problema pe care o aveam… si de faptul ca o sa intarzii cateva ore publicarea articolului… Acum nu cred ca a fost un capat de lume…

  4. Multumesc pentru apreciere!

  5. Pingback: Câștigătorul BLOGWARS 2011 || blogwars

Lasă un răspuns

